وب سایت نیازمندی ها و آگهی آمل

دکوراسیون داخلی اتاق

عمومی

۹ دی ۱۳۹۹ 325 بازدید
وب سایت نیازمندی ها و آگهی آمل

دکوراسیون داخلی اتاق

تابحال زیاد به این موضوع فک کردین که چطور دکوراسیون داخلی اتاق خودتون رو بچینید تا احساس آرامش کنین؟ چطور برای چیدمان اتاق خواب نوجوان یا فرزندتون برنامه ریزی کردین؟

هرچند دکوراسیون اتاق خواب کاملا به سلیقه شما بستگی داره و از اصول خاصی پیروی نمیکنه، اما میتونید ایده های جالب دکوراسیون داخلی اتاق رو در 2نبش بخوانید.

برای دکوراسیون اتاق شیک چکار کنیم؟

تنوع بالا مواردی مثل رنگ دیوار، کاغذ دیواری، صندلی و دکوریجات باعث میشه که; در انتخاب و خرید هر یک از وسایل برای دکوراسیون داخلی منزل دچار سردرگمی بشید.

قدم اول برای اینکه یک دکوراسیون داخلی اتاق باب میلتون داشته باشین، اینه که سبک موردنظرتون رو انتخاب کنید و صرف نظر از اینکه قراره از اون اتاق چه استفاده ای بشه (کار، مطالعه یا خواب) حس راحتی خودتون رو ملاک قرار بدین.

دکوراسیون داخلی اتاق

قدم بعدی خرید وسایل ضروری با هارمونی یکسان برای اتاقه، طوری که شلوغی و بهم ریختگی در فضای کوچیک اتاق به وجود نیاد

10 وسیله برای دکوراسیون اتاق که باعث جذابتر شدن فضا میشن:

1. از کنسول های تزیینی استفاده کنین

کنسول ها جزو اون دسته از وسایل هستن که علاوه بر زیبایی اتاق، خیلی هم کارآمد هستند. کنسول های تزیینی میتونند جایگزین خوبی برای میز لوازم آرایشی باشند.

دکوراسیون داخلی اتاق

2. خرید یک نیم ست شیک رو فراموش نکنین

بجای استفاده از مبلمان اضافی و اکسسوری زیاد که حس بهم ریختگی رو به شما القا میکنه، میتونید از یک نیم ست جمع و جور استفاده کنین. با حذف مبلمان اضافی فضای آزاد بیشتری در اتاق خواهید داشت.

دکوراسیون داخلی اتاق

3. استفاده از گیاهان طبیعی

جدای از تزیینی بودن گیاهان، دفع انرژی منفی و تصفیه هوای اتاق مارو مجاب میکنه تا حتما از زیبایی و حیات بخشی گل ها در دکوراسیون داخلی اتاق استفاده کنیم. استفاده از گل و گیاه باعث میشه همیشه حال و هوای بهاری داخل اتاق داشته باشین.

دکوراسیون داخلی اتاق

4. قفسه دیواری چوبی یا فانتزی

شلف دکوری یا قفسه ای که بتونید کتاب هاتون رو داخلش بچینید، خیلی گزینه خوبی برای دکوراسیون اتاق محسوب میشه.

5. ابزار خلاقیت

میتونید خلاقیت هم چاشنی کارتون بکنید تا دکوراسیون داخلی اتاق شما به بهترین شکل انجام بشه. سری به وسایل قدیمی اتون بزنید و با اون ها در دکور اتاق خوابتون تنوع ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق

6. عکس های یادگاری و تابلو های دکوراتیو

فضای اتاق رو با تابلوهای زیاد و متنوع شلوغ نکنید. استفاده از یکی دوتا تابلو یا آویز عکس هاتون به صورت ریسه، میتونه زیبایی منحصربفردی رو به دکوراسیون اتاق ببخشه. رنگ‌های ملایم، خطوط ساده و فضای خلوت، محیطی آرام و لذت‌ بخش رو در یک اتاق خواب مدرن ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون داخلی اتاق

7. نورافکن های هنری

اگر میخواین اتاق خواب با ظاهر مدرن داشته باشید، خرت و پرت های پرزرق و برق و کلکسیون های غیرضروری رو از دکوراسیون اتاقتون حذف و بجاش از نورافکن های مدرن یا آباژور شیک استفاده کنید.

نورپردازی خوب از مهم ترین عناصری که در دکوراسیون اتاق خواب باید رعایت بشه. اگر فضای اتاق خواب یا اتاق کارخیلی تاریک یا خیلی روشن باشه، موندن طولانی مدت در اتاق باعث آسیب به چشم خواهد شد.

8. فرش و پرده و تاثیر شگفت انگیز اون در اتاق

پرده، روتختی و فرش با طرح و رنگ مشابه، یک انسجام و وحدت خاصی به اتاق خواب شما میده. سعی نکنید همیشه از شیک ترین و گرون ترین فرش و پرده استفاده کنید! گاهی یک پرده نازک با رنگ روشن و فرشی با همان هارمونی رنگ، زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی اتاق شما میبخشه.

دکوراسیون داخلی اتاق

9. کاغذ دیواری و انتخاب رنگ دیوارها

اگر قصد دارین دکوراسیون اتاق خواب تون رو انتخاب کنین، از رنگ هایی که مناسب محیط آرام هستن; مثل آبی، سبز و سفید استفاده کنین. کاغذ دیواری با طرح های شلوغ و رنگ های گرم گزینه ی مناسبی برای دکوراسیون اتاق شما نیستند.

10.وسایل پایه دار فلزی یا چوبی

برای اینکه یک دکوراسیون داخلی شیک برای اتاق داشته باشین، از وسایل پایه دار که علاوه بر ظرافت بصری، اثری از مدرنیته در اون ها هست، استفاده کنین.

دکوراسیون داخلی اتاق

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *